Wednesday, October 13, 2010




There was a time a long, long time ago~
Chevys and levees played on the radio~
No cell phones, just 20,000 lights~
Swaying on a saturday night alright~



或许是缘分吧
每每有感触,都会听到John Ondrasik 的歌
心情自然变得更沉重..........



Can you imagine that slice of time~
Rock and roll was young~
People stood in line~
To hear music that played into their lives~
That you could carry till the day you die~




着带上耳机,骑着脚车,驰下略斜的泊油路

海蓝的天穹布满了像丝巾般的云朵

蛋黄早已挂在西边,等待月亮更班

凉风拍打在我的身上.不,并不觉得凉,反之觉得寒冷

发自,结了冰的心,到皮肤层外.



Have you read my blog today
300 million little USA's
Your doorstep is just a click away
We'll get together one of these days


才发现
朝思目想的她
终于
给我
看出了她另一面
直觉早以告诉我了
但,我,不愿接受这个事实


才发现
不是别人不接受自己,
而是
自己根本不接受自己
更不接受现实


才发现
自己跺入了周遭人设的陷阱
我,何时那么聪明,成绩那有那么优秀?
现在你们赢了,终于高兴了对不对?


才发现
星期一早上花的时间,足以作为理由
现在天给我机会-时间再为自己的将来拼多最后一次
难道又要错过多一次?



We're top down lovers
It's saturday night
The band's running
And it feels so right


我有去无去,有分别吗?

The moon's dancing and the stars are free
I caught your heart on a summer breeze
Whatever was or what's meant to be




Our melodies are memories















































0 comments: